At rejse er at spise

Det viser tal fra turistundersøgelsen. Men hvilken rolle læring og oplevelser i bybaserede fødevare- og gastroturisme strategier og kan man systematisere oplevelses- og læringstilgangen?

Last modified: 10.10.2018

Og hvilken rolle spiller mon de frivillige og borgerne i lokalområdet I den proces? Og hvad kan man i den forbindelse lære af Boxtown casen i Aalborg.  Et frisk case studie fra Aalborg Universitets Institut for Læirng og Filosofi bliver nu præsenteret på konferencen  Tomorrow’s Food Travel (TFT) der i disse dage afholdes af Center for Turisme på Göteborgs Universitet. Indlægget hedder Catering for the traveling foodies - developing a gastrotourism strategy through multistakeholder governance in the city of Aalborg, Læs om konferencen her og se mere om Aalborg Universitets bidrag her.