Er der læring og dannelse for børn gemt i fermentering, insektdyrking og chilismagning?

Og kan det passe at en Lego Robot kan lære skoleelever om kodning og kunsten at finde den sunde vej rundt i supermarkedet?

Last modified: 10.10.2018

Velkommen til læringsforum i Aalborg Boxtown fredag den 12 oktober hvor vi samler undervisere fra uddannelsesinstitutioner i Aalborg viser prototyper og elementer til konkrete skolebaserede læringsforløb på børn- og unge madfestivalen. Vi kalder det” Gastronarium for lokale fødevarer - …på vej”, og det bygger på et samarbejde mellem Boxtown, UCN, AAU og Aalborg kommune og med det overordnede formål at skabe dannelse og læring om lokale fødevarer, sundhed og bæredygtighed på den smarte måde. Se dagens program her og workshopprogrammet her.